elbade3e

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ماتريده واكثر فقط مع منتدى البديع قدرتنا على الامتاع فائقه

ناسف للانشغال عنكم طوال الفتره الماضيه ادارة المنتدى
تعلن ادارة المنتدى عن تعين العضو محمد نائبا لمدير المنتدى

المواضيع الأخيرة

» كرمبوا ومين ال سرق العجله
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 7:26 am من طرف elghareb12

» a7la rsayl el 7ob
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 6:14 pm من طرف محمد

» يسقط كرمبو.
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 10:26 am من طرف محمد

» المحاضره الاولى - بسم الله نبدء
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالجمعة فبراير 12, 2010 6:46 pm من طرف محمد

» الذكرى الخامسه لرحيل البطل ....هل تتذكرونها
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 9:28 pm من طرف الفارس الاسير

» متعب : أبعدت نفسي عن الجزائرين ولدي عرضين من جنوى وقيصري سبور
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 9:21 pm من طرف الفارس الاسير

» تقارير : ثلاثة مصريين وقعوا لبرشلونة الأسباني
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 9:18 pm من طرف الفارس الاسير

» الغاز محلوله
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 6:25 pm من طرف محمد

» طرق الزواج على مر التاريخ
كرمبوا ومين ال سرق العجله I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 6:19 pm من طرف محمد

دخول

لقد نسيت كلمة السر

4 مشترك

كرمبوا ومين ال سرق العجله

elghareb12
    elghareb12

كرمبوا ومين ال سرق العجله Empty كرمبوا ومين ال سرق العجله

مُساهمة  elghareb12 الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 8:31 am

الدكتور (عباس يحب يخدم الناس)فاتح صيدليه وحب يخدم الناس ويعمل خدمه جديده وهى الدلفرى توصيل الدواء حتى باب المنزل مع العلم ان الخدمه دى مجانى نعمل ايه ما هوه قلبه كبير وحنين وبعت (عبده سرنجه) (واحمد حمونيل) عشان يشترم عجله جديده وبالفعل راحم اشتروها وجم قبل الفطار بنص ساعه وسبوها خارج الصيدليه ودخلم الصيدليه .المغرب قرب يأذن فا الدكتور (عباس يحب يخدم الناس) قالهم يلا يا جماعه عشان نلحق الفطار مش كل يوم هنروح بعد المغرب وبالفعل الدكتور (وعبده سرنجه)(واحمد حمونيل) روحوا قبل المغرب بخمس دقائق بس (احمد حمونيل)نسى ياخود العجله معاه لانها فى عهدته بس مكنش فى حد فى الشارع ال فيه العجله غير (عمى منصور بيحب يركب الحنتور) و (عمى حامد ابو شعر جامد الحلاق) ( ونجات بنت عدلات) ال بتشتغل فى محل الملابس
    ولما سالت (عمى منصور ال بيحب الحنتور) قال: والله يا كرمبوا انا مختش بالى من العجله دى خالص وانا قفلت بسرعه عشان الحق صلاه المغرب والاجر والثواب عند الله.
    ولما سالت (نجات بن ام عدلات)قالت: اخيرن جه اليوم ال اشوفك فيه يا كرمبوا فيس تو فيس يا رب يخللنا الدكتر (عباس) اما بخصوص العجله يا كرمبوا فا انا كان معايه زبونه بتشترى هدوم العيد كل سنه وانت طيب يا كرمبوا ولما خرجت عشان اروح افطر فى بيتنا زى كل يوم مختش بالى من العجله دى ال الدكتور جبها قال ايه خدمه توصيل المنازل .
    ولما سالت (عمى حامد ابو شعر جامد)الحلاق قال:ازيك يا كرمبو اؤمرنى يا سيدى فيالته تانى وقلت له انت مشوفتش العجله بتاعه الدكتور عباس .قال: يا كرمبو يا كرمبو عجله ايه وكلام فاضى ايه بقى راجل فى سنى برضه هيركب عجل عموما انا قافل بعد المغرب يا كرمبوا ومشوفتش اى عجلات وربنا يعوض بقى على الدكتور (عباس) دى كانت عجله جديده ومريحه وكمان شكلها كده غاليه قوى يا كرمبو.

انا عرفت مين ال سرق العجله ال ( احمد حمونيل ) هيموت عليها لو عرفت مين ال سرق العجله الزق موضوعك هنا واعمل ثواب وريح قلب الكتور (عباس بيحب يخدم الناس) اشوفكم فى حلقه كل اسبوع
    سلااااااااااااااااااااااام.
    سيدة القصر
    سيدة القصر

كرمبوا ومين ال سرق العجله Empty رد: كرمبوا ومين ال سرق العجله

مُساهمة  سيدة القصر الثلاثاء سبتمبر 15, 2009 1:13 pm

اكيد احمد حمونيل هو اللى طمع فى العهده

وعمل الحركه دى علشان يا خد العجله الجديده.

ميرسى الغريب التانى عشر على الفكره الرائعه دى
    elghareb12
    elghareb12

مُساهمة  elghareb12 الأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:41 am

مرسى حبيبتى على الرد الجميل ده
    بس عاوز اقولك حاجه
    اولا:احمد حمونيل مش من ضمن المشتبهين فيهم ال انا عملهم.
    ثانيا :هوه هيسرق العجله ازاى وهى اصلا عهدته وال حصل ده ممكن ياثر عليه فى شغله وكمان هوه روح مع الدكتور عباس وعبده حمونيل ولو العجله اسرقت هيطر يعمل المشوير دى موترجل
    ثالثا: احمد حمونيل ده شخص غالى على قوى فا يا ريت بلاش حد يطلعه حرامى اوك.
    وشكرا على الرد

اه نسيت اقول حاجه عبده حمونيل ده شخص غالى علينا كلنا برضه ومفاجئه ال هيقول الحل صح هبعتله رساله خاصه اقوله فيها من هوه عبده حمونيل هههه بس اشوك ان حد يعرف الحل
    سلام.
    محمد

مُساهمة  محمد الأحد فبراير 14, 2010 10:30 am

ممتزجداً
    lola
    lola

مُساهمة  lola الإثنين فبراير 15, 2010 3:44 am

ههههههههههههههههههههههههههه

انا عرفت مين هو عبده حمونيل

اللى مش هيقول الاجابه

هقوله عليه
    elghareb12
    elghareb12

مُساهمة  elghareb12 الأربعاء أبريل 07, 2010 7:26 am

شكرا على الرد يا لولا بس انتى لخبتى الموضوع (عبده اسمه)(عبده سرنجه)مش (عبده حمونيل) على فكره انا هخلى كرمبوا يقبض عليكى المره الجايه بتهمع عدم التركيز والتهديد بفضيحه عمال الصيدليه
    وشكرا

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 6:29 pm